skip to Main Content
511 444 352 objednavky@paganella.cz

Hotel Dal Bon – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

28-11091-Itálie-Andalo-Hotel-Dal-Bon-5denní-lyžařský-balíček-se-skipasem-a-dopravou-v-ceně Klikni pro otevření galerie
Se skipasem

5 690  od 5 390 

Hodnoceno 4.19 z 5 na základě 40 hodnocení zákazníků
Koupeno 27×
  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • Doprava, ubytování na 2 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 3 dny lyžování ve středisku Paganella
  • Ubytování v hotelu Dal Bon*** s polopenzí
  • Lyžařský areál cca 400 m od hotelu
  • 50 km širokých sjezdovek
  • Ubytování v centru městečka Andalo
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Vegetariánská a bezlepková polopenze možná
  • WiFi v celém hotelu zdarma

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck
Hodnoceno 4.19 z 5 na základě 40 hodnocení zákazníků
28-11091-Itálie-Andalo-Hotel-Dal-Bon-5denní-lyžařský-balíček-se-skipasem-a-dopravou-v-ceně Klikni pro otevření galerie

5 690  od 5 390 

Koupeno 27×
  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • Doprava, ubytování na 2 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 3 dny lyžování ve středisku Paganella
  • Ubytování v hotelu Dal Bon*** s polopenzí
  • Lyžařský areál cca 400 m od hotelu
  • 50 km širokých sjezdovek
  • Ubytování v centru městečka Andalo
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Vegetariánská a bezlepková polopenze možná
  • WiFi v celém hotelu zdarma

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck

5denní lyžařský zájezd do nejmodernějšího skiareálu v Itálii Paganella! V ceně doprava autobusem, 3denní skipas a ubytování s polopenzí v hotelu jen 100 m od zastávky skibusu

  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • Doprava, ubytování na 2 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 3 dny lyžování ve středisku Paganella
  • Ubytování v hotelu Dal Bon*** s polopenzí
  • Lyžařský areál cca 400 m od hotelu
  • 50 km širokých sjezdovek
  • Ubytování v centru městečka Andalo
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Vegetariánská a bezlepková polopenze možná
  • WiFi v celém hotelu zdarma

Pokochejte se nádhernými výhledy na Lago di Garda

Paganella ski je nejmodernější a nejrychleji se rozvíjející lyžařské středisko v Itálii. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Celkem zde naleznete 50 km perfektně upravovaných sjezdových tratí, 6,2 km běžeckých tras, 2 kabinové a 12 sedačkových lanovek a snowpark Dosson. Není náhoda, že si Paganellu vybrala norská reprezentace v alpském lyžování jako svoje tréninkové centrum. Z vrcholu hory Paganella ve výšce 2 125 m. n. m. vede hned několik parádních červených tratí. Zkušení lyžaři by jistě neměli vynechat 5 km dlouhou sjezdovku Olimpionica, doporučujeme také novou červenou sjezdovku Lupetto o délce 1 400 m. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN. 

Novinka pro rok 2019/2020

V roce 2019/2020 se otevře nová sjezdovka 2 km dlouhá a kabinová lanovka Selleta – Dosson.

5denní lyžařský zájezd od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR ve večerních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu). Druhý den ráno budeme na místě a půjdeme lyžovat. Odpoledne se ubytujeme a na hotelu dáme večeři. Třetí den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Čtvrtý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd. Pátý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.

Ubytování v hotelu Dal Bon*** s polopenzí

Hotel Dal Bon se nachází přímo v centru města Andalo. Skibus staví pouhých 10 m od hotelu a je zdarma. Nejbližší lyžařské vleky jsou vzdáleny cca 400 m. V centru najdete základní občanskou vybavenost jako obchod, restauraci, bar nebo lékárnu. Rodinný hotel je vybaven recepcí s centrálním trezorem, výtahem, WiFi (zdarma), barem, restaurací, společenskou místností s TV, úschovnou lyží a parkovištěm (zdarma). Pro děti je k dispozici dětský koutek. Jedná se o hotel střední velikosti, který má celkem 4 podlaží a 32 pokojů. Platební karty jsou v hotelu akceptovány. 

Dvoulůžkové pokoje

Pokoje mají vlastní sociální zařízení, fén, topení, telefon, trezor a SAT/TV. Některé pokoje mají balkon (není možné rezervovat). 

Stravování formou polopenze

  • Snídaně formou bohatého bufetu
  • Večeře servírované, menu o 3 chodech, salátový bufet
  • Nápoje k večeři nejsou v ceně zájezdu
  • Dětské menu na vyžádání u CK zdarma 
  • Na vyžádání je možná vegetariánská a bezlepková strava (stačí jen nahlásit v CK, my Vám to připíšeme do poznámky k ubytování)
  • Snídaně jsou podávány od 7.00 do 9.30 hod., večeře probíhají od 19.30 do 20.30 hod. (může se změnit)
  • Pobyt začíná večeří a končí snídaní 

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2,0 €/os./noc
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Svozové trasy z ČR

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu
  • Svozová trasa z Ostravy jede směrem na Brno a dále na Prahu, kde se setká s autobusy z Liberce a Pardubic, klienti si přestoupí do finálních autobusů a dále pokračují do Itálie
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii

Check in/out a převlékání

V případě hotelu Dal Bon se klienti první den po příjezdu převlékají v autobuse na parkovišti u lanovky. Poslední den si klienti nechají zavazadla v místnosti v hotelu, jedou skibusem na sjezdovku a zpět. Po lyžování se v hotelu převléknou v místnosti k tomu určené a odjezd do ČR bývá kolem 18–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní. Check in je možný většinou od 16.00 hod., klienti se mohu zkusit ubytovat již od 15.00 hod., pokud jim to recepce umožní a budou již nachystané a uklizené pokoje po předchozí skupině. 

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

17. 9. 2019

Galerie

Místo ubytování – Hotel Dal Bon - 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně

Předpověď počasí na 14 dní

The location could not be found.

Celkové hodnocení 83,8 % (z 40 Hodnocení)

Delegát: 77,0 %
Ubytování: 89,0 %
Doprava: 83,5 %

Petr B. (26. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana K. (16. 3. 2019)
Celkem:
 S řidiči jsme byli spokojeni na 100%. Neustále se ptali a starali zda nám není zima či naopak horko, byli milí a vtipní. Cesta byla dost náročná, poněvadž není mezi sedadly moc prostoru, nelze natáhnout nohy, chudáci lidi, kteří jsou vetší než my a když si pak ještě sklopí spolucestující před Vámi sedadlo, tak už není prostor bohužel vůbec žádný. Někteří jsou ohleduplní, někteří bohužel ne a nezajímá je, že se nemůžete ani hnout, když si jej sklopí až dolů...a ještě jsme měli tentokrát smůlu na sedadla, poněvadž z těch našich nešlo moc koukat na TV, zato zvuk jsme měli nad hlavou...:-)
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava J. (14. 3. 2019)
Celkem:
 Seděli jsme dole ve dvouposchoďovém autobusu, kdy nahoře bylo vedro a dole topení netopilo a ještě studeně foukala klimatizace. Po dojezdu do Andala jsme byly úplně vymrzlé a měly jsme obavu, že to odmarodíme.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana H. (10. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin B. (22. 2. 2019)
Celkem:
 Zdravim přátele bílého sportu. Rád bych ohodnotil hotel Dal Bon, ale nemohu. Byl nám zaslán emal den před odjezdem,že nás přemisťují do jiného hotelu. Odůvodnění bylo takové- kvůli většího počtu naší skupiny, kdy majitelka Dal Bonu přislíbila CK jiný počet pokojů než měla. Bylo mi to divné,jelikož objednávka byla už od loňského roku. Náš hotel se jmenuje Piancastelo- dle řidičů a delegátky je lepší než Dal Bon. Musím uznat ,že mají asi pravdu. Tak velké a pěkné pokoje jsme ještě snad ještě neměli. Akorád zmíním 2 nevýhody hotelu Piancastelo a to je trošku mimo centrum na kopci a druhá, tahání kufrů cca 300 metrů k hotelu. Jinak skibus stojí přímo před hotelem, což je príma. A to nejdůležitější , vyšlo nám suuuper počasí !!! S pozdravem Martin B.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniela J. (4. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka H. (2. 3. 2019)
Celkem:
 Přivítala bych dřívější čas snídaně (7:00) a dřívější čas večeře (18:30). většina účastníků si chce zalyžovat - sjezdovka otevírá v 8:30, abych nemusela snídat v lyžařském oblečení. Večer jsme všichni stáli u zavřených dveří do jídelny, myslím, že hlad měli všichni - opět :sjezdovka zavírá 16:30, na hotelu jsou všichni 17:30 a čekat na večeři do 19:30 bylo kruté.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan B. (2. 3. 2019)
Celkem:
 V autobusu nebylo moc místa na nohy (Měřím 180cm). Cesta k hotelu (cca.400m) se všemi zavazadly a lyžemi může být např. pro samotné ženy s malými dětmi dost fyzicky náročná.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana K. (28. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana Š. (28. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Luboš F. (28. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva Š. (26. 2. 2019)
Celkem:
 Řidiči perfektní, velmi vstřícní, jen mohli trošku více informovat (např. že při cestě zpět čekáme na další autobus, ze kterého k nám budou přistupovat - nevěděli jsme, co se děje a proč stojíme) Ubytování - hotel pěkný, jídlo dobré, personál vstřícný - spokojenost, až na to, že přímo pod námi každý večer vyhrávala diskotéka (pokoj č. 210 ve 2. patře), což po noci v autobuse bylo dost nepříjemné a na recepci jen krčila rameny a divila se, proč si stěžujeme. Pozn.: Dávejte prosím vědět, jak daleko od hotelu autobus staví. Můžeme tak přizpůsobit zavazadla. Byly tam 2 maminky se třemi dětmi, které musely celou bagáž složitě táhnout od autobusu k hotelu. I já bych volila kufr na kolečkách, kdybych věděla, že autobus nestaví přímo před hotelem. Přece jenom se lyže, lyžáky, helmy + bagáž pěkně pronesou.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr P. (26. 2. 2019)
Celkem:
 špatná organizace autobusů - jezdíme několik let, ale aby se dodržel harmonogram, tak se jede 90km v hodině. na místě pak v 7hodin. klidně by stačilo vyrazit o 2 hodiny později, jak dříve. Cesta zpět tragedie - autobusy z jiných středisek na sebe musí čekat, takže několika hodinové prodlevy a nejsou řidiči. Jinak ubytování, jídlo, lyžování v pořádku.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin C. (22. 2. 2019)
Celkem:
 Kvalita ubytování byla výborná ...jen mám výtku k tomu,že jsem nedostal pokoj s pristylkou který jsem si objednal a měl potvrzen .. místo toho dva dvoulůžkové ,a z toho jeden mi byl po jedné noci ještě vyměněn za další ...jinak si hotel Dal Bon nemohu vynachválit ...s pozdravem M.Chládek
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří V. (22. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslav L. (20. 2. 2019)
Celkem:
 S vaší CK jsme byli V paganelle už po sedmé a zatím to bylo asi nejlepší (i když menší mušky by se našly). Pozitivně hodnotím: - ochotu CK řešit naše přesuny v rámci objednávky - ještě jednou děkuji - výborné odjezdové místo v Praze - zastávky autobusu - free WC - Kvalita hotelu Dal Bon - významně lepší než hotrely v Molvenu, Costa Verde nebo Santellina Mírně negativně hodnotím: - přesun kamarádů do Santelliny (rodina Danielovských) - měli objednaný Dal Bon a těšili se na město - byl to jejich první zájezd s vaší CK a toto je vůbec nepotěšilo Těším se na další zájezdy JArda Lom
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petra Š. (20. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela N. (18. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ludmila F. (12. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří Č. (18. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jitka G. (18. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dalibor K. (16. 2. 2019)
Celkem:
 Před několika dny jsem Vám již zaslal dělkovny dopis. S pozdravem Dalibor Kozderka
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dalibor K. (16. 2. 2019)
Celkem:
 Před několika dny jsem Vám již zaslal dělkovny dopis. S pozdravem Dalibor Kozderka
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Štěpánka K. (16. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zuzana L. (14. 2. 2019)
Celkem:
 I přesto,že jsme si objednali zájezd do konkrétního hotelu Dal Bon v dochodové vzdálenosti od vleků jsme nakonec bydleli v úplně jiné vesnici, kde nic nebylo a k vleku jsme museli dojíždět skibusem. Hotel měl i hoší vybavení (např. jídlo nebylo dobré, večeře neobsahovali v ceně salátový bar). To snížilo kvalitu našeho zájedu a v současné době běží reklamace. I přes to, že jsme v minulosti s Českým kormidlem byli spokojeni nyní zvažujeme, jestli s Vaší cestovní kanceláří ještě někdy chceme někam jet. Delegátka nejprve naši stížnost bagatelizovala a nevěnovala nám pozornost (stěžovali si i totiž i klienti, jež měli objednaný jiný levnější zájezd kde se jméno hotelu dozví až na místě a tak neměli na stížnost nárok), když zjistila že jsme v právu tak přístup změnila. Při odjezdu autobusu nebyla přítomná, ale domluvili jsme se na podpisu reklamační smlouvy přes email. To proběhlo v pořádku. Nicméně středisko se nám líbilo a s dopravou jsme byli naprosto spokojení (s řidiči i autobuse).
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Renáta B. (12. 2. 2019)
Celkem:
 Zájezd byl super. Jen nám moc nevyhovovalo převlékání se v autobuse.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslav V. (12. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Štěpánka Z. (10. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zdeněk K. (10. 2. 2019)
Celkem:
 Díky, bylo to moc fajn!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Karel B. (8. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana K. (8. 2. 2019)
Celkem:
 Dobrý den, vše hodnotím kladně, až na autobus, při cestě tam autobus hrůza, žádné místo na nohy, bylo to utrpení 16 hodin. Při cestě zpět lepší autobus a více místa, hned bylo lépe, prosím uvědomte si, jaké autobusy vypravíte na tak vzdálená místa, je to opravdu nelidské, věřím, že to vezmete vážně a budete mít do budoucna pohodlnější autobusy, jinak vše ok
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Žaneta F. (6. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Soňa K. (25. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alice V. (21. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vladimír Š. (23. 1. 2019)
Celkem:
 Na ubytování jsme měli objednaný jiný hotel než jsme byli ubytováni. Delegátka úplně neschopná.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petra T. (21. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří M. (21. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Viktor S. (19. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena U. (19. 1. 2019)
Celkem:
 Daly by se dělat tyto zájezdy i 7-mi denní s 5-ti denním skipasem?
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Milan P. (17. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Komentáře a diskuze k nabídce

Pokud máte konkrétní dotaz k nabídce, volejte zákaznickou podporu na tel.: 511 444 352

Komentáře

5denní lyžařský zájezd do nejmodernějšího skiareálu v Itálii Paganella! V ceně doprava autobusem, 3denní skipas a ubytování s polopenzí v hotelu jen 100 m od zastávky skibusu

  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • Doprava, ubytování na 2 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 3 dny lyžování ve středisku Paganella
  • Ubytování v hotelu Dal Bon*** s polopenzí
  • Lyžařský areál cca 400 m od hotelu
  • 50 km širokých sjezdovek
  • Ubytování v centru městečka Andalo
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Vegetariánská a bezlepková polopenze možná
  • WiFi v celém hotelu zdarma

Pokochejte se nádhernými výhledy na Lago di Garda

Paganella ski je nejmodernější a nejrychleji se rozvíjející lyžařské středisko v Itálii. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Celkem zde naleznete 50 km perfektně upravovaných sjezdových tratí, 6,2 km běžeckých tras, 2 kabinové a 12 sedačkových lanovek a snowpark Dosson. Není náhoda, že si Paganellu vybrala norská reprezentace v alpském lyžování jako svoje tréninkové centrum. Z vrcholu hory Paganella ve výšce 2 125 m. n. m. vede hned několik parádních červených tratí. Zkušení lyžaři by jistě neměli vynechat 5 km dlouhou sjezdovku Olimpionica, doporučujeme také novou červenou sjezdovku Lupetto o délce 1 400 m. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN. 

Novinka pro rok 2019/2020

V roce 2019/2020 se otevře nová sjezdovka 2 km dlouhá a kabinová lanovka Selleta – Dosson.

5denní lyžařský zájezd od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR ve večerních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu). Druhý den ráno budeme na místě a půjdeme lyžovat. Odpoledne se ubytujeme a na hotelu dáme večeři. Třetí den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Čtvrtý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd. Pátý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.

Ubytování v hotelu Dal Bon*** s polopenzí

Hotel Dal Bon se nachází přímo v centru města Andalo. Skibus staví pouhých 10 m od hotelu a je zdarma. Nejbližší lyžařské vleky jsou vzdáleny cca 400 m. V centru najdete základní občanskou vybavenost jako obchod, restauraci, bar nebo lékárnu. Rodinný hotel je vybaven recepcí s centrálním trezorem, výtahem, WiFi (zdarma), barem, restaurací, společenskou místností s TV, úschovnou lyží a parkovištěm (zdarma). Pro děti je k dispozici dětský koutek. Jedná se o hotel střední velikosti, který má celkem 4 podlaží a 32 pokojů. Platební karty jsou v hotelu akceptovány. 

Dvoulůžkové pokoje

Pokoje mají vlastní sociální zařízení, fén, topení, telefon, trezor a SAT/TV. Některé pokoje mají balkon (není možné rezervovat). 

Stravování formou polopenze

  • Snídaně formou bohatého bufetu
  • Večeře servírované, menu o 3 chodech, salátový bufet
  • Nápoje k večeři nejsou v ceně zájezdu
  • Dětské menu na vyžádání u CK zdarma 
  • Na vyžádání je možná vegetariánská a bezlepková strava (stačí jen nahlásit v CK, my Vám to připíšeme do poznámky k ubytování)
  • Snídaně jsou podávány od 7.00 do 9.30 hod., večeře probíhají od 19.30 do 20.30 hod. (může se změnit)
  • Pobyt začíná večeří a končí snídaní 

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2,0 €/os./noc
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Svozové trasy z ČR

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu
  • Svozová trasa z Ostravy jede směrem na Brno a dále na Prahu, kde se setká s autobusy z Liberce a Pardubic, klienti si přestoupí do finálních autobusů a dále pokračují do Itálie
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii

Check in/out a převlékání

V případě hotelu Dal Bon se klienti první den po příjezdu převlékají v autobuse na parkovišti u lanovky. Poslední den si klienti nechají zavazadla v místnosti v hotelu, jedou skibusem na sjezdovku a zpět. Po lyžování se v hotelu převléknou v místnosti k tomu určené a odjezd do ČR bývá kolem 18–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní. Check in je možný většinou od 16.00 hod., klienti se mohu zkusit ubytovat již od 15.00 hod., pokud jim to recepce umožní a budou již nachystané a uklizené pokoje po předchozí skupině. 

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

17. 9. 2019

Galerie

Cenová mapa

17. 1. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5990 Kč/os.
19. 1. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.
21. 1. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.
23. 1. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5990 Kč/os.
2. 2. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6190 Kč/os.
4. 2. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6190 Kč/os.
6. 2. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6490 Kč/os.
8. 2. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6490 Kč/os.
10. 2. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6190 Kč/os.
1. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6190 Kč/os.
3. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6190 Kč/os.
5. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6490 Kč/os.
7. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6490 Kč/os.
9. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6190 Kč/os.
11. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6490 Kč/os.
13. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 6490 Kč/os.
15. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.
17. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.
19. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5990 Kč/os.
21. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5990 Kč/os.
23. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.
25. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.
27. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.
29. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5390 Kč/os.
31. 3. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5390 Kč/os.
2. 4. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5390 Kč/os.
4. 4. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5390 Kč/os.
6. 4. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5390 Kč/os.
8. 4. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.
10. 4. 2020 | Počet dní: 5 | autobusová | Od 5690 Kč/os.

Místo ubytování – Hotel Dal Bon - 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně

Předpověď počasí na 14 dní

The location could not be found.

Celkové hodnocení 83,8 % (z 40 Hodnocení)

Delegát: 77,0 %
Ubytování: 89,0 %
Doprava: 83,5 %

Petr B. (26. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana K. (16. 3. 2019)
Celkem:
 S řidiči jsme byli spokojeni na 100%. Neustále se ptali a starali zda nám není zima či naopak horko, byli milí a vtipní. Cesta byla dost náročná, poněvadž není mezi sedadly moc prostoru, nelze natáhnout nohy, chudáci lidi, kteří jsou vetší než my a když si pak ještě sklopí spolucestující před Vámi sedadlo, tak už není prostor bohužel vůbec žádný. Někteří jsou ohleduplní, někteří bohužel ne a nezajímá je, že se nemůžete ani hnout, když si jej sklopí až dolů...a ještě jsme měli tentokrát smůlu na sedadla, poněvadž z těch našich nešlo moc koukat na TV, zato zvuk jsme měli nad hlavou...:-)
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava J. (14. 3. 2019)
Celkem:
 Seděli jsme dole ve dvouposchoďovém autobusu, kdy nahoře bylo vedro a dole topení netopilo a ještě studeně foukala klimatizace. Po dojezdu do Andala jsme byly úplně vymrzlé a měly jsme obavu, že to odmarodíme.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana H. (10. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin B. (22. 2. 2019)
Celkem:
 Zdravim přátele bílého sportu. Rád bych ohodnotil hotel Dal Bon, ale nemohu. Byl nám zaslán emal den před odjezdem,že nás přemisťují do jiného hotelu. Odůvodnění bylo takové- kvůli většího počtu naší skupiny, kdy majitelka Dal Bonu přislíbila CK jiný počet pokojů než měla. Bylo mi to divné,jelikož objednávka byla už od loňského roku. Náš hotel se jmenuje Piancastelo- dle řidičů a delegátky je lepší než Dal Bon. Musím uznat ,že mají asi pravdu. Tak velké a pěkné pokoje jsme ještě snad ještě neměli. Akorád zmíním 2 nevýhody hotelu Piancastelo a to je trošku mimo centrum na kopci a druhá, tahání kufrů cca 300 metrů k hotelu. Jinak skibus stojí přímo před hotelem, což je príma. A to nejdůležitější , vyšlo nám suuuper počasí !!! S pozdravem Martin B.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniela J. (4. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka H. (2. 3. 2019)
Celkem:
 Přivítala bych dřívější čas snídaně (7:00) a dřívější čas večeře (18:30). většina účastníků si chce zalyžovat - sjezdovka otevírá v 8:30, abych nemusela snídat v lyžařském oblečení. Večer jsme všichni stáli u zavřených dveří do jídelny, myslím, že hlad měli všichni - opět :sjezdovka zavírá 16:30, na hotelu jsou všichni 17:30 a čekat na večeři do 19:30 bylo kruté.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan B. (2. 3. 2019)
Celkem:
 V autobusu nebylo moc místa na nohy (Měřím 180cm). Cesta k hotelu (cca.400m) se všemi zavazadly a lyžemi může být např. pro samotné ženy s malými dětmi dost fyzicky náročná.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana K. (28. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana Š. (28. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Luboš F. (28. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva Š. (26. 2. 2019)
Celkem:
 Řidiči perfektní, velmi vstřícní, jen mohli trošku více informovat (např. že při cestě zpět čekáme na další autobus, ze kterého k nám budou přistupovat - nevěděli jsme, co se děje a proč stojíme) Ubytování - hotel pěkný, jídlo dobré, personál vstřícný - spokojenost, až na to, že přímo pod námi každý večer vyhrávala diskotéka (pokoj č. 210 ve 2. patře), což po noci v autobuse bylo dost nepříjemné a na recepci jen krčila rameny a divila se, proč si stěžujeme. Pozn.: Dávejte prosím vědět, jak daleko od hotelu autobus staví. Můžeme tak přizpůsobit zavazadla. Byly tam 2 maminky se třemi dětmi, které musely celou bagáž složitě táhnout od autobusu k hotelu. I já bych volila kufr na kolečkách, kdybych věděla, že autobus nestaví přímo před hotelem. Přece jenom se lyže, lyžáky, helmy + bagáž pěkně pronesou.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr P. (26. 2. 2019)
Celkem:
 špatná organizace autobusů - jezdíme několik let, ale aby se dodržel harmonogram, tak se jede 90km v hodině. na místě pak v 7hodin. klidně by stačilo vyrazit o 2 hodiny později, jak dříve. Cesta zpět tragedie - autobusy z jiných středisek na sebe musí čekat, takže několika hodinové prodlevy a nejsou řidiči. Jinak ubytování, jídlo, lyžování v pořádku.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin C. (22. 2. 2019)
Celkem:
 Kvalita ubytování byla výborná ...jen mám výtku k tomu,že jsem nedostal pokoj s pristylkou který jsem si objednal a měl potvrzen .. místo toho dva dvoulůžkové ,a z toho jeden mi byl po jedné noci ještě vyměněn za další ...jinak si hotel Dal Bon nemohu vynachválit ...s pozdravem M.Chládek
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří V. (22. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslav L. (20. 2. 2019)
Celkem:
 S vaší CK jsme byli V paganelle už po sedmé a zatím to bylo asi nejlepší (i když menší mušky by se našly). Pozitivně hodnotím: - ochotu CK řešit naše přesuny v rámci objednávky - ještě jednou děkuji - výborné odjezdové místo v Praze - zastávky autobusu - free WC - Kvalita hotelu Dal Bon - významně lepší než hotrely v Molvenu, Costa Verde nebo Santellina Mírně negativně hodnotím: - přesun kamarádů do Santelliny (rodina Danielovských) - měli objednaný Dal Bon a těšili se na město - byl to jejich první zájezd s vaší CK a toto je vůbec nepotěšilo Těším se na další zájezdy JArda Lom
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petra Š. (20. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela N. (18. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ludmila F. (12. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří Č. (18. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jitka G. (18. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dalibor K. (16. 2. 2019)
Celkem:
 Před několika dny jsem Vám již zaslal dělkovny dopis. S pozdravem Dalibor Kozderka
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dalibor K. (16. 2. 2019)
Celkem:
 Před několika dny jsem Vám již zaslal dělkovny dopis. S pozdravem Dalibor Kozderka
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Štěpánka K. (16. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zuzana L. (14. 2. 2019)
Celkem:
 I přesto,že jsme si objednali zájezd do konkrétního hotelu Dal Bon v dochodové vzdálenosti od vleků jsme nakonec bydleli v úplně jiné vesnici, kde nic nebylo a k vleku jsme museli dojíždět skibusem. Hotel měl i hoší vybavení (např. jídlo nebylo dobré, večeře neobsahovali v ceně salátový bar). To snížilo kvalitu našeho zájedu a v současné době běží reklamace. I přes to, že jsme v minulosti s Českým kormidlem byli spokojeni nyní zvažujeme, jestli s Vaší cestovní kanceláří ještě někdy chceme někam jet. Delegátka nejprve naši stížnost bagatelizovala a nevěnovala nám pozornost (stěžovali si i totiž i klienti, jež měli objednaný jiný levnější zájezd kde se jméno hotelu dozví až na místě a tak neměli na stížnost nárok), když zjistila že jsme v právu tak přístup změnila. Při odjezdu autobusu nebyla přítomná, ale domluvili jsme se na podpisu reklamační smlouvy přes email. To proběhlo v pořádku. Nicméně středisko se nám líbilo a s dopravou jsme byli naprosto spokojení (s řidiči i autobuse).
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Renáta B. (12. 2. 2019)
Celkem:
 Zájezd byl super. Jen nám moc nevyhovovalo převlékání se v autobuse.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslav V. (12. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Štěpánka Z. (10. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zdeněk K. (10. 2. 2019)
Celkem:
 Díky, bylo to moc fajn!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Karel B. (8. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana K. (8. 2. 2019)
Celkem:
 Dobrý den, vše hodnotím kladně, až na autobus, při cestě tam autobus hrůza, žádné místo na nohy, bylo to utrpení 16 hodin. Při cestě zpět lepší autobus a více místa, hned bylo lépe, prosím uvědomte si, jaké autobusy vypravíte na tak vzdálená místa, je to opravdu nelidské, věřím, že to vezmete vážně a budete mít do budoucna pohodlnější autobusy, jinak vše ok
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Žaneta F. (6. 2. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Soňa K. (25. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alice V. (21. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vladimír Š. (23. 1. 2019)
Celkem:
 Na ubytování jsme měli objednaný jiný hotel než jsme byli ubytováni. Delegátka úplně neschopná.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petra T. (21. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří M. (21. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Viktor S. (19. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena U. (19. 1. 2019)
Celkem:
 Daly by se dělat tyto zájezdy i 7-mi denní s 5-ti denním skipasem?
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Milan P. (17. 1. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: objednavky@paganella.cz

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: objednavky@paganella.cz

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top
Close search
Hledání