skip to Main Content
511 444 352 objednavky@paganella.cz

Hotel Santellina – 5denní lyžařský balíček se skipasem a dopravou v ceně***

16-6077-Itálie-Fai-della-Paganella-Hotel-Santellina-5denní-lyžařský-balíček-se-skipasem-a-dopravou-v-ceně Klikni pro otevření galerie
Se skipasem

5 990  od 3 990 

Hodnoceno 4.02 z 5 na základě 47 hodnocení zákazníků
  • Lyžování na 3 dny v rodinném středisku
  • Hotel pouze 60 m od lanovky Santel-Meriz
  • Moderní italský skiresort
  • 50 km širokých sjezdových tratí
  • Stravování formou polopenze v ceně
  • Autobusová doprava z Prahy, Jihlavy, Brna a dalších měst

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck
Hodnoceno 4.02 z 5 na základě 47 hodnocení zákazníků
16-6077-Itálie-Fai-della-Paganella-Hotel-Santellina-5denní-lyžařský-balíček-se-skipasem-a-dopravou-v-ceně Klikni pro otevření galerie

5 990  od 3 990 

  • Lyžování na 3 dny v rodinném středisku
  • Hotel pouze 60 m od lanovky Santel-Meriz
  • Moderní italský skiresort
  • 50 km širokých sjezdových tratí
  • Stravování formou polopenze v ceně
  • Autobusová doprava z Prahy, Jihlavy, Brna a dalších měst

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck

Lyžování v jednom z nejmodernějších středisek Itálie, ubytování v hotelu v alpském stylu pouze 60 m od lanovky

  • Lyžování na 3 dny v rodinném středisku
  • Hotel pouze 60 m od lanovky Santel-Meriz
  • Moderní italský skiresort
  • 50 km širokých sjezdových tratí
  • Stravování formou polopenze v ceně
  • Autobusová doprava z Prahy, Jihlavy, Brna a dalších měst

Pokochejte se nádhernými výhledy na jezero Garda

Se svými 50 km sjezdových tratí se sice Paganella řadí k menším střediskům, ale svou moderností předčí i kdejaké velikány. Ne nadarmo si ji vybrala norská reprezentace jako své tréninkové centrum. Ve středisku převažují modré a středně těžké sjezdovky pro rodiny s dětmi a pohodové lyžaře. Zkušení lyžaři naopak ocení dlouhé červené sjezdovky, jimž kraluje Olympionica s převýšením 367 m, 307 m 351 m. Loni byla otevřená nová červená sjezdovka Lupetto o délce 1,4 km. Těšit se můžete také na noční lyžování. Milovníci snowboardingu budou nadšeni ze snowparku Dosson s 11 překážkami. Pro děti je v Andalu vystavěn nový Winter Park se snowtubingem, sáňkařskou dráhou a dětským koutkem. Po lyžování si odpočiňte v aquaparku AquaIN v Andalu.

Ubytování v hotelu*** s polopenzí kousek od lanovky

Ubytováni budete v hotelu Santellina, který se nachází cca 1 km od horského městečka Fai della Paganella, cca 6 km od Andala a jen cca 60 m od lanovky Santel-Meriz. Ta zajišťuje spojení se střediskem Paganella. Restaurace, bary a obchody jsou vzdálené 1 km. Hotel disponuje recepcí, barem, restaurací, výtahem, úschovnou lyží, WiFi připojením ve společných prostorech (zdarma) a parkovištěm (omezená kapacita, zdarma). Součástí hotelu je také malá knihovna a dětský koutek. Standardně zařízené 2-lůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek jsou laděny do alpského stylu. Mají vlastní sociální zařízení, fén, SAT/TV, telefon, trezor a topení. Některé pokoje mají balkon (nelze garantovat).

Stravování formou polopenze

  • Snídaně probíhá formou bufetu, večeře je servírovaná
  • Nápoje k večeři jsou za poplatek

Důležité informace o zájezdu

Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu. Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska. Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna. V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky. Dopravní a obecné informace: MÍSTA A ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ Základní trasa: Brno (17.30 hod.), Velké Meziříčí (18.15 hod.), Jihlava (18.45 hod.), Humpolec (19.00 hod.), Praha (20.30 hod.), Beroun (21.10 hod.), Plzeň (22.00 hod.), Rozvadov (22.50 hod.)   Důležitá upozornění:
  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. Ve výjimečných případech je nutné přestoupit do jiného autobusu v Brně. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  CHECK IN/CHECK OUT: ve většině případů se klienti převlékají do lyžařského oblečení přímo v autobusu nebo na parkovišti, příp. na toaletách. K převlékání a k úschově zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží pouze u některých hotelů společenská místnost. Ubytování v hotelu (check-in) je umožněno standardně nejdříve od 14.00 hodin. Vystěhování z pokojů (check-out) je obvykle do 09.00 hodin.   MÍSTENKY DO AUTOBUSU Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.   INFORMACE K ZAVAZADLŮM Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč. Každé zavazadlo bude vybaveno identifikačním náramkem, který obdržíte od pana řidiče před uložením zavazadel do zavazadlového prostoru. Na základě tohoto náramku Vám bude následně zavazadlo také vydáno v cílové destinaci. Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

25. 3. 2018

Místo ubytování – Hotel Santellina

Souřadnice nenalezeny
Souřadnice nenalezeny

Celkové hodnocení 80,4 % (z 47 Hodnocení)

Delegát: 65,2 %
Ubytování: 71,7 %
Doprava: 92,2 %

Marie K. (5. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Šárka D. (1. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tomáš O. (3. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva Š. (1. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Věra T. (1. 3. 2020)
Celkem:
 Večeře od 19.30 jsou dost pozdě, vadilo mi, že v celém hotelu nebyly k dispozici žádné ceníky nápojů. Jinak veškerý personál byl příjemnýl, sjezdovka blízko hotelu, skvěle udržovaná.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniel C. (1. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
eva d. (28. 2. 2020)
Celkem:
 cesta tam 28.02. řidiči úplně super zpět 2.3. - řidiči teda nic moc - palec ruky dolů 🙂
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Veronika T. (26. 2. 2020)
Celkem:
 Víme, že hotel měl 3hvězdy, ale rozhodně to mohlo být lepší. Je vidět, že do hotelu nechtějí investovat a nedělají nic pro zlepšení (nábytek, koupelny, dlažba, postele). Jídlo docela v pořádku, ale už jsme zažili i lepší.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Iva O. (26. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela O. (24. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana K. (24. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Olga K. (24. 2. 2020)
Celkem:
 Cesta autobusem příjemná, až na zpoždění 45minut při odjezdu. Hotel navenek pěkný, ale pokoje by potřebovaly rekonstrukci včetně postelí a matrací. Polopenzí- snídaně dobré,až na kafe,večeře nic moc ,bez chuti. A na to že sem jezdí hodně Čechů, tak mohlo být menu v češtině.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libuše V. (22. 2. 2020)
Celkem:
 Stravování vynikající, uklizeno i v průběhu krátkého pobytu, obsluha bezvadná. Jenom v koupelně sákl sprchový kout a zlobila sprchová baterie.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea P. (22. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Táňa F. (22. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Denisa K. (22. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Kamil Š. (20. 2. 2020)
Celkem:
 Vše proběhlo k naprosté spokojenosti.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martina K. (20. 2. 2020)
Celkem:
 Delegátka nám při příjezdu rozdala skipasy a pak jsme ji viděli až při odjezdu.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alice Š. (20. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Denisa G. (8. 2. 2020)
Celkem:
 Zájezd se nám moc libyl,ale obrovské minus jidlo😡delegatka stručná rychlá,jinak nic víc😳
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr D. (8. 2. 2020)
Celkem:
 Uvědomuji si ekonomiku zájezdu, ale řidiči jsou maximálně přepracovaní a je to na nich dost vidět. Delegátka na celou oblast (vyděl jsem ji celkově 10 min.). Ubytování odpovídá ceně, ale to jídlo ..... Sjezdovky, počasí, přátelé, příští rok jedu znova!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Miroslava Z. (8. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Milada R. (8. 2. 2020)
Celkem:
 Stravování v hotelu, zejména večeře, podprůměrné kvality, složitý a nesrozumitelný způsob objednávání, personál pomalý, neochotný, stále někomu něco chybělo, lžičky, misky, nápoje v plastových kelímcích, každý talíř z jiného servisu,pochybnosti zda čekat na případný moučník, nebo už odejít a pak dostanete kostičku rozpláclého pudinku. Lyžárna byla spíše skladiště nepotřeného nepořádku,zcela volně přístupná z ulice. Skibus od hotelu do sousedního střediska jezdí pouze 2x denně, kolem poledne a v 17,30, tj 1,5 hodiny po uzavření sjezdovek a informace o tom žádná. Pochvalu si zaslouží doprava, řidiči příjemní,informovaní a vše přesně na čas Něco by se zlepšit jistě dalo, ale zalyžovali jsme si pěkně.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Mikuláš Ž. (8. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniela P. (8. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libor T. (2. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Blanka Z. (4. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Kateřina M. (4. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jitka K. (31. 1. 2020)
Celkem:
 Krásná dovolená, výborný zeleninový bufet,slunečné počasí, výborné lyžování, s hotelem a servisem naprostá spokojenost
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Renata K. (2. 2. 2020)
Celkem:
 10
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela P. (2. 2. 2020)
Celkem:
 Špatná lyžárna, kde není možno si usušit boty. Na hotelu není možné zakoupit si jídlo , není zde možné konzumovat své jídlo a pití a do městečka na nákupy poměrně daleko.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiřina S. (2. 2. 2020)
Celkem:
 Asi největším nedostatkem na zájezdu bylo stravování. Mám velice ráda Italskou kuchyni ,ale v tomto hotelu se nic podobného nevařilo. Ještě bych zmínila místnost na lyže a lyžáky. Asi vhodnejší je brát lyžáky na pokoj, tam aspoň nebudou uvnitř vlhké. Ostatní služby byly v pořádku.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Simona T. (2. 2. 2020)
Celkem:
 Skutečný vzhled ubytování byl jiný než na web CK, večeře velmi špatné
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Blanka W. (31. 1. 2020)
Celkem:
 vše bylo super,hlavně počasí azuro,jen při odjezdu autobus nenastartoval tak bylo pětihodinove zpoždění než jsme se dostali domu....ale to se prostě stane....Díky
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Václav K. (23. 1. 2020)
Celkem:
 Delegátka zcela mimo, neúplné informace, její přítomnost pouze při příjezdu. Nechápu první den, u hotelu Santellina se nachází lanovka, velké parkoviště i možnost parkovat u hotelu, což dokazuje odjezdový autobus, místo využití tohoto prostoru jsme převezeni na jinou lanovku, zcela zbytečné nastupování a vystupování a přeprava zpět k hotelu, nemožnost využití možnosti ubytování již po uvolnění pokojů. Neochota personálu hotelu obsluhy v hotelové restauraci asi je zákazníci obtěžují. Pochvala za vynikající kuchyni.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ludmila A. (23. 1. 2020)
Celkem:
 Celá skupina - 6 osob - spokojena, pojedeme ještě v březnu :), 12 osob. Nespokojeni jsme byli pouze s činností(nečinnností) paní delegátky.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Věra P. (21. 1. 2020)
Celkem:
 Ubytování by šlo, lyžarna v hotelu tragedie, strava nejhorší co jsem kdy v Itálii zažila. Jediná výhoda hotel u sjezdovky.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vlasta D. (21. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva B. (19. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Hana K. (19. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martina D. (19. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan V. (19. 1. 2020)
Celkem:
 Příjezd katastrofální, mrznutí před lanovkou 45 minut v mínus 10 stupňů, delegátka neví kdy pouštějí na lanovku. Hotel si diktuje požadavky, které nejsou ani v muslimských zemích - zákaz alkoholu na pokojích, odpadky snad ani nepatří do koše, atd.. ( snad to nejsou ani podmínky hotelu ale vaší kanceláře - psané ručně na papír u recepce česky) Jídlo dobré, personál příjemný.
DelegátNehodnotil 
Ubytování:Nehodnotil 
Doprava:Nehodnotil 
Bedřich B. (19. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana N. (15. 1. 2020)
Celkem:
 Vsechno super; uzasni ridici, v hotelu moc ochotny personal, jídlo chutne - byla i veganska strava! Skoda Ze se musime rano prevlekat na parkovisti, ale dali jsme to vsichni😀
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
František R. (15. 1. 2020)
Celkem:
 Organizační schopnosti paní delegátky byly velmi špatné. Jí podávané informace byly často zmatené a na většinu jsem se museli doptávat. Např. kdybych jí v den odjezdu do ČR ráno po snídani nezavolal, tak bychom ani nevěděli, v kolik odjíždíme. Rovněž mne rozhořčil zákaz konzumace vlastních nápojů a jídla na pokojích hotelu. Pokud bychom toto věděli předem, tak bychom si tento hotel nevybrali. Nemožnost dát si večer na pokoji víno nám značně znepříjemnila celý zájezd. Děkuji František
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr V. (15. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Simona K. (15. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Komentáře a diskuze k nabídce

Pokud máte konkrétní dotaz k nabídce, volejte zákaznickou podporu na tel.: 511 444 352

Komentáře

Lyžování v jednom z nejmodernějších středisek Itálie, ubytování v hotelu v alpském stylu pouze 60 m od lanovky

  • Lyžování na 3 dny v rodinném středisku
  • Hotel pouze 60 m od lanovky Santel-Meriz
  • Moderní italský skiresort
  • 50 km širokých sjezdových tratí
  • Stravování formou polopenze v ceně
  • Autobusová doprava z Prahy, Jihlavy, Brna a dalších měst

Pokochejte se nádhernými výhledy na jezero Garda

Se svými 50 km sjezdových tratí se sice Paganella řadí k menším střediskům, ale svou moderností předčí i kdejaké velikány. Ne nadarmo si ji vybrala norská reprezentace jako své tréninkové centrum. Ve středisku převažují modré a středně těžké sjezdovky pro rodiny s dětmi a pohodové lyžaře. Zkušení lyžaři naopak ocení dlouhé červené sjezdovky, jimž kraluje Olympionica s převýšením 367 m, 307 m 351 m. Loni byla otevřená nová červená sjezdovka Lupetto o délce 1,4 km. Těšit se můžete také na noční lyžování. Milovníci snowboardingu budou nadšeni ze snowparku Dosson s 11 překážkami. Pro děti je v Andalu vystavěn nový Winter Park se snowtubingem, sáňkařskou dráhou a dětským koutkem. Po lyžování si odpočiňte v aquaparku AquaIN v Andalu.

Ubytování v hotelu*** s polopenzí kousek od lanovky

Ubytováni budete v hotelu Santellina, který se nachází cca 1 km od horského městečka Fai della Paganella, cca 6 km od Andala a jen cca 60 m od lanovky Santel-Meriz. Ta zajišťuje spojení se střediskem Paganella. Restaurace, bary a obchody jsou vzdálené 1 km. Hotel disponuje recepcí, barem, restaurací, výtahem, úschovnou lyží, WiFi připojením ve společných prostorech (zdarma) a parkovištěm (omezená kapacita, zdarma). Součástí hotelu je také malá knihovna a dětský koutek. Standardně zařízené 2-lůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek jsou laděny do alpského stylu. Mají vlastní sociální zařízení, fén, SAT/TV, telefon, trezor a topení. Některé pokoje mají balkon (nelze garantovat).

Stravování formou polopenze

  • Snídaně probíhá formou bufetu, večeře je servírovaná
  • Nápoje k večeři jsou za poplatek

Důležité informace o zájezdu

Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu. Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska. Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna. V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky. Dopravní a obecné informace: MÍSTA A ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ Základní trasa: Brno (17.30 hod.), Velké Meziříčí (18.15 hod.), Jihlava (18.45 hod.), Humpolec (19.00 hod.), Praha (20.30 hod.), Beroun (21.10 hod.), Plzeň (22.00 hod.), Rozvadov (22.50 hod.)   Důležitá upozornění:
  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. Ve výjimečných případech je nutné přestoupit do jiného autobusu v Brně. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  CHECK IN/CHECK OUT: ve většině případů se klienti převlékají do lyžařského oblečení přímo v autobusu nebo na parkovišti, příp. na toaletách. K převlékání a k úschově zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží pouze u některých hotelů společenská místnost. Ubytování v hotelu (check-in) je umožněno standardně nejdříve od 14.00 hodin. Vystěhování z pokojů (check-out) je obvykle do 09.00 hodin.   MÍSTENKY DO AUTOBUSU Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.   INFORMACE K ZAVAZADLŮM Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč. Každé zavazadlo bude vybaveno identifikačním náramkem, který obdržíte od pana řidiče před uložením zavazadel do zavazadlového prostoru. Na základě tohoto náramku Vám bude následně zavazadlo také vydáno v cílové destinaci. Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

25. 3. 2018

Zájezd nemá žádné volné termíny.

Místo ubytování – Hotel Santellina

Souřadnice nenalezeny
Souřadnice nenalezeny

Celkové hodnocení 80,4 % (z 47 Hodnocení)

Delegát: 65,2 %
Ubytování: 71,7 %
Doprava: 92,2 %

Marie K. (5. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Šárka D. (1. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tomáš O. (3. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva Š. (1. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Věra T. (1. 3. 2020)
Celkem:
 Večeře od 19.30 jsou dost pozdě, vadilo mi, že v celém hotelu nebyly k dispozici žádné ceníky nápojů. Jinak veškerý personál byl příjemnýl, sjezdovka blízko hotelu, skvěle udržovaná.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniel C. (1. 3. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
eva d. (28. 2. 2020)
Celkem:
 cesta tam 28.02. řidiči úplně super zpět 2.3. - řidiči teda nic moc - palec ruky dolů 🙂
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Veronika T. (26. 2. 2020)
Celkem:
 Víme, že hotel měl 3hvězdy, ale rozhodně to mohlo být lepší. Je vidět, že do hotelu nechtějí investovat a nedělají nic pro zlepšení (nábytek, koupelny, dlažba, postele). Jídlo docela v pořádku, ale už jsme zažili i lepší.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Iva O. (26. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela O. (24. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana K. (24. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Olga K. (24. 2. 2020)
Celkem:
 Cesta autobusem příjemná, až na zpoždění 45minut při odjezdu. Hotel navenek pěkný, ale pokoje by potřebovaly rekonstrukci včetně postelí a matrací. Polopenzí- snídaně dobré,až na kafe,večeře nic moc ,bez chuti. A na to že sem jezdí hodně Čechů, tak mohlo být menu v češtině.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libuše V. (22. 2. 2020)
Celkem:
 Stravování vynikající, uklizeno i v průběhu krátkého pobytu, obsluha bezvadná. Jenom v koupelně sákl sprchový kout a zlobila sprchová baterie.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea P. (22. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Táňa F. (22. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Denisa K. (22. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Kamil Š. (20. 2. 2020)
Celkem:
 Vše proběhlo k naprosté spokojenosti.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martina K. (20. 2. 2020)
Celkem:
 Delegátka nám při příjezdu rozdala skipasy a pak jsme ji viděli až při odjezdu.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alice Š. (20. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Denisa G. (8. 2. 2020)
Celkem:
 Zájezd se nám moc libyl,ale obrovské minus jidlo😡delegatka stručná rychlá,jinak nic víc😳
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr D. (8. 2. 2020)
Celkem:
 Uvědomuji si ekonomiku zájezdu, ale řidiči jsou maximálně přepracovaní a je to na nich dost vidět. Delegátka na celou oblast (vyděl jsem ji celkově 10 min.). Ubytování odpovídá ceně, ale to jídlo ..... Sjezdovky, počasí, přátelé, příští rok jedu znova!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Miroslava Z. (8. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Milada R. (8. 2. 2020)
Celkem:
 Stravování v hotelu, zejména večeře, podprůměrné kvality, složitý a nesrozumitelný způsob objednávání, personál pomalý, neochotný, stále někomu něco chybělo, lžičky, misky, nápoje v plastových kelímcích, každý talíř z jiného servisu,pochybnosti zda čekat na případný moučník, nebo už odejít a pak dostanete kostičku rozpláclého pudinku. Lyžárna byla spíše skladiště nepotřeného nepořádku,zcela volně přístupná z ulice. Skibus od hotelu do sousedního střediska jezdí pouze 2x denně, kolem poledne a v 17,30, tj 1,5 hodiny po uzavření sjezdovek a informace o tom žádná. Pochvalu si zaslouží doprava, řidiči příjemní,informovaní a vše přesně na čas Něco by se zlepšit jistě dalo, ale zalyžovali jsme si pěkně.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Mikuláš Ž. (8. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniela P. (8. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libor T. (2. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Blanka Z. (4. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Kateřina M. (4. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jitka K. (31. 1. 2020)
Celkem:
 Krásná dovolená, výborný zeleninový bufet,slunečné počasí, výborné lyžování, s hotelem a servisem naprostá spokojenost
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Renata K. (2. 2. 2020)
Celkem:
 10
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela P. (2. 2. 2020)
Celkem:
 Špatná lyžárna, kde není možno si usušit boty. Na hotelu není možné zakoupit si jídlo , není zde možné konzumovat své jídlo a pití a do městečka na nákupy poměrně daleko.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiřina S. (2. 2. 2020)
Celkem:
 Asi největším nedostatkem na zájezdu bylo stravování. Mám velice ráda Italskou kuchyni ,ale v tomto hotelu se nic podobného nevařilo. Ještě bych zmínila místnost na lyže a lyžáky. Asi vhodnejší je brát lyžáky na pokoj, tam aspoň nebudou uvnitř vlhké. Ostatní služby byly v pořádku.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Simona T. (2. 2. 2020)
Celkem:
 Skutečný vzhled ubytování byl jiný než na web CK, večeře velmi špatné
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Blanka W. (31. 1. 2020)
Celkem:
 vše bylo super,hlavně počasí azuro,jen při odjezdu autobus nenastartoval tak bylo pětihodinove zpoždění než jsme se dostali domu....ale to se prostě stane....Díky
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Václav K. (23. 1. 2020)
Celkem:
 Delegátka zcela mimo, neúplné informace, její přítomnost pouze při příjezdu. Nechápu první den, u hotelu Santellina se nachází lanovka, velké parkoviště i možnost parkovat u hotelu, což dokazuje odjezdový autobus, místo využití tohoto prostoru jsme převezeni na jinou lanovku, zcela zbytečné nastupování a vystupování a přeprava zpět k hotelu, nemožnost využití možnosti ubytování již po uvolnění pokojů. Neochota personálu hotelu obsluhy v hotelové restauraci asi je zákazníci obtěžují. Pochvala za vynikající kuchyni.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ludmila A. (23. 1. 2020)
Celkem:
 Celá skupina - 6 osob - spokojena, pojedeme ještě v březnu :), 12 osob. Nespokojeni jsme byli pouze s činností(nečinnností) paní delegátky.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Věra P. (21. 1. 2020)
Celkem:
 Ubytování by šlo, lyžarna v hotelu tragedie, strava nejhorší co jsem kdy v Itálii zažila. Jediná výhoda hotel u sjezdovky.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vlasta D. (21. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva B. (19. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Hana K. (19. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martina D. (19. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan V. (19. 1. 2020)
Celkem:
 Příjezd katastrofální, mrznutí před lanovkou 45 minut v mínus 10 stupňů, delegátka neví kdy pouštějí na lanovku. Hotel si diktuje požadavky, které nejsou ani v muslimských zemích - zákaz alkoholu na pokojích, odpadky snad ani nepatří do koše, atd.. ( snad to nejsou ani podmínky hotelu ale vaší kanceláře - psané ručně na papír u recepce česky) Jídlo dobré, personál příjemný.
DelegátNehodnotil 
Ubytování:Nehodnotil 
Doprava:Nehodnotil 
Bedřich B. (19. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana N. (15. 1. 2020)
Celkem:
 Vsechno super; uzasni ridici, v hotelu moc ochotny personal, jídlo chutne - byla i veganska strava! Skoda Ze se musime rano prevlekat na parkovisti, ale dali jsme to vsichni😀
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
František R. (15. 1. 2020)
Celkem:
 Organizační schopnosti paní delegátky byly velmi špatné. Jí podávané informace byly často zmatené a na většinu jsem se museli doptávat. Např. kdybych jí v den odjezdu do ČR ráno po snídani nezavolal, tak bychom ani nevěděli, v kolik odjíždíme. Rovněž mne rozhořčil zákaz konzumace vlastních nápojů a jídla na pokojích hotelu. Pokud bychom toto věděli předem, tak bychom si tento hotel nevybrali. Nemožnost dát si večer na pokoji víno nám značně znepříjemnila celý zájezd. Děkuji František
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr V. (15. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Simona K. (15. 1. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: objednavky@paganella.cz

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: objednavky@paganella.cz

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top
Close search
Hledání