skip to Main Content

Hotel Garden – 6denní balíček s denním přejezdem a skipasem v ceně***

16-5497-Itálie-Andalo-Hotel-Garden-6denní-balíček-s-denním-přejezdem-a-skipasem-v-ceně Klikni pro otevření galerie
Se skipasem

8 890  od 8 590 

Hodnoceno 4.03 z 5 na základě 17 hodnocení zákazníků
Koupeno 58×
  • 6denní lyžařský zájezd se skipasem v ceně
  • Denní přejezd autobusem na cestu do Itálie, zpět noční přejezd po lyžování
  • Ubytování v hotelu Garden s polopenzí
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Ve středisku 50 km sjezdovek, snowpark i wellness centrum
  • Skipas na 4 dny pro oblast Paganella v ceně

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck
Hodnoceno 4.03 z 5 na základě 17 hodnocení zákazníků
16-5497-Itálie-Andalo-Hotel-Garden-6denní-balíček-s-denním-přejezdem-a-skipasem-v-ceně Klikni pro otevření galerie

8 890  od 8 590 

Koupeno 58×
  • 6denní lyžařský zájezd se skipasem v ceně
  • Denní přejezd autobusem na cestu do Itálie, zpět noční přejezd po lyžování
  • Ubytování v hotelu Garden s polopenzí
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Ve středisku 50 km sjezdovek, snowpark i wellness centrum
  • Skipas na 4 dny pro oblast Paganella v ceně

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck

Lyžování v jednom z nejmodernějších středisek v Itálii, ubytování s polopenzí, doprava autobusem a skipas v ceně!

  • 6denní lyžařský zájezd se skipasem v ceně
  • Denní přejezd autobusem na cestu do Itálie, zpět noční přejezd po lyžování
  • Ubytování v hotelu Garden s polopenzí
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Ve středisku 50 km sjezdovek, snowpark i wellness centrum
  • Skipas na 4 dny pro oblast Paganella v ceně

Pohodové lyžování v Alpách za super ceny!

Paganella ski je nejmodernější a nejrychleji se rozvíjející lyžařské středisko v Itálii. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Celkem zde naleznete 50 km perfektně upravovaných sjezdových tratí, 6,2 km běžeckých tras, 2 kabinové a 12 sedačkových lanovek a snowpark Dosson.

50 km sjezdovek, snowpark a wellness centrum

Není náhoda, že si Paganellu vybrala norská reprezentace v alpském lyžování jako svoje tréninkové centrum. Z vrcholu hory Paganella ve výšce 2 125 m n. m. vede hned několik parádních červených tratí. Zkušení lyžaři by jistě neměli vynechat 5 km dlouhou sjezdovku Olimpionica, doporučujeme také novou červenou sjezdovku Lupetto o délce 1 400 m. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Ubytování v hotelu s polopenzí

Ubytováni budete v hotelu Garden s okouzlujícími výhledy na Brentské Dolomity. Od centra městečka Andalo a lyžařského střediska Paganella je hotel vzdálen cca 1 km, od relaxačního centra AcquaIN je hotel jen 300 m. Skibus zastavuje před hotelem a odjíždí každých 15/20 min k lyžařským sjezdovkám (denně cca od 8.00 – 16.00) - sjezdovka je od hotelu cca 800 m. Hotel je vybaven recepcí, restaurací, barem, terasou, lyžárnou, WiFi připojením, výtahem a parkovištěm. 2-lůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek jsou laděny do alpského stylu. Mají vlastní sociální zařízení, SAT/TV, telefon a trezor. Stravování probíhá formou polopenze – snídaně bufetová, večeře servírovaná – výběr z menu. Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně.



Dopravní a obecné informace:

MÍSTA A ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ

Brno – Velké Meziříčí – Jihlava – Humpolec – Praha – Beroun – Plzeň – Rozvadov.

ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ PRO VŠECHNY TRASY ZÁJEZDŮ

Brno (04.00 hod.), Velké Meziříčí (04.30 hod.), Jihlava (05.15 hod.), Humpolec (05.30 hod.), Praha (07.00 hod.), Beroun (07.40 hod.), Plzeň (08.30 hod.), Rozvadov (09.20 hod.)

Důležitá upozornění:

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. Ve výjimečných případech je nutné přestoupit do jiného autobusu v Brně. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.

CHECK IN/CHECK OUT: ubytování nejdříve od 15.00 hod., poslední den se klienti ráno odhlásí z pokoje a dají si zavazadla do místnosti v hotelu k tomu určené. Poté jdou lyžovat a po lyžování je odjezd zpět do ČR.


MÍSTENKY DO AUTOBUSU
Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.


INFORMACE K ZAVAZADLŮM
Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč. Každé zavazadlo bude vybaveno identifikačním náramkem, který obdržíte od pana řidiče před uložením zavazadel do zavazadlového prostoru. Na základě tohoto náramku Vám bude následně zavazadlo také vydáno v cílové destinaci.



Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

1. 2. 2018

Místo ubytování – Hotel Garden - 6denní balíček s denním přejezdem a skipasem v ceně

Předpověď počasí na 14 dní

[wunderground location="46.1711640000,11.0073750000" language="CZ" numdays="14" layout="table-vertical" measurement="metric" hidedata="search" showdata="daynames,icon,highlow,pop,text,date,conditions,text" datelabel="j. n. Y"]

Celkové hodnocení 80,6 % (z 17 Hodnocení)

Delegát: 54,1 %
Ubytování: 82,9 %
Doprava: 87,1 %

Marta C. (10. 3. 2018)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Kateřina Č. (10. 3. 2018)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eliška K. (10. 3. 2018)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena V. (10. 3. 2018)
Celkem:
 pozn. hotel Garden byl změněn na hotel Ghezzi
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Barbora Č. (10. 3. 2018)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
jana d. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Špatně hodnotím paní delegátku, podávala špatné informace.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radek E. (14. 3. 2017)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana E. (14. 3. 2017)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Irena Z. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Dobrý den, nebydleli jsme v hotelu Garden, ale Ghezzi, který nám byl na poslední chvíli změněn. K tomuto ubytování mám, jako ostatně většina ubytovaných klientů pouze jednu připomínku. Zda by bylo možné večeře dříve než v půl 8., protože to je opravdu pozdě. Se zájezdem jsme byli spokojeni až na paní delegátku, která k našemu udivení neumí italsky, ale hlavně podává milné informace. Např. špatnou barvu linky skibusu, špatně udané místo na uložení kufrů v hotelu. Na ochutnávku sýrů se na určené místo srazu vůbec nedostavila. V den odjezdu v plánovaný čas 17.00, dorazila v 17.15 a k hotelu Garden se už s klienty nejela rozloučit vůbec. Vzhledem k tomu, že sama pracuji v hotelu, myslím, že její chování není opravdu profesionální. Škoda, že Vám potom takový člověk kazí dojem ze zájezdu, který byl jinak v pořádku. Děkuji a přeji hezký den
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Simona P. (14. 3. 2017)
Celkem:
 přáli bychom si, aby byla ve stejné nabídce i Aprica- denní přejezd a 4 dny lyžování ( mohlo by být i 5 dní lyžovačky) jeli jsme s vámi 5x a pokaždé super
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martina L. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Zajezd se nam vcelku libil,Paganella je krasne rodinne srtredisko, ale byli jsme docela zklamani kvalitou a jednotvarnosti jidla v hotelu Garden. Nejvetsim prekvapenim pro nas byl parek s hranolkami na veceri pro nase predskolni deti misto kurete,ktere dostali dospeli. Uvitala bych stejnou kvalitu stravovani jako dostala druha cast zajezdu ubytovana v hotelu Getzi.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr C. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Dobrý den, předem bych chtěl poděkovat za krásnou jarní lyžovačku,počasí super, ubytování v hotelu GHEZZI upozorňují GHEZZI ne GARDEN byl opravdu super. Jinak hodnocení organizace zájezdu hodnotim jako velkou tragédii a frašku, koupil jsem si 6 denní zájezd noční přejezd po zaplacení bylo vše ok , ale 5 dni před odjezdem nám přišel mail že zajezd byl zrušen pro malou účast a máme si vybrat jiný a raději rychle dokud jsou termíny po několika vyčerpavajich telefonátech jsem se domluvil na 6 denním zajezdu s denním přejezdem s bydlením v hotelu GARDEN řekl jsem si sláva a pomalu začal balit protože celá změna trvala 2 dny .Další mail přišel cca 16 hodin před odjezdem že hotel GARDEN je plný a bydlíme v hotelu GHEZZI . Musím napsat že takový zmatek jsem ještě nezažil jak s kormidlem tak s jinou cestovkou, tak snad příště to bude ok
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vladimir H. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Nízké hodnocení dopravy je dáno tím,že pro je prostor mezi sedadly malý,jinak řidiči včetně nakládání a vykládání výborný,jen na tak dlouhou cestu se mi zdají přestávky v jízdě velmi kráké 12-15 min.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman D. (14. 3. 2017)
Celkem:
 CK absolutně nedodržuje, co v popisu zájezdu slibuje. Autobus byl bez záchodu, hotel bez wifi, výběr z menu na večeři žádný nebyl (jeden večer dokonce děti dostali k večeři párky s hranolkama!)
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela L. (14. 3. 2017)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lucie K. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Bydleli jsme v hotelu Ghezzi a byli jsme velmi spokojení. Čistý klidný hotel na výborném místě, velmi dobré jídlo, možnost si cokoliv přidat, velmi ochotný a milý personál.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vera H. (14. 3. 2017)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Komentáře a diskuze k nabídce

Pokud máte konkrétní dotaz k nabídce, volejte zákaznickou podporu na tel.: 511 444 352
[fbcomments url="" width="100%" count="off" num="5" countmsg="wonderful comments!"]

Lyžování v jednom z nejmodernějších středisek v Itálii, ubytování s polopenzí, doprava autobusem a skipas v ceně!

  • 6denní lyžařský zájezd se skipasem v ceně
  • Denní přejezd autobusem na cestu do Itálie, zpět noční přejezd po lyžování
  • Ubytování v hotelu Garden s polopenzí
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Ve středisku 50 km sjezdovek, snowpark i wellness centrum
  • Skipas na 4 dny pro oblast Paganella v ceně

Pohodové lyžování v Alpách za super ceny!

Paganella ski je nejmodernější a nejrychleji se rozvíjející lyžařské středisko v Itálii. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Celkem zde naleznete 50 km perfektně upravovaných sjezdových tratí, 6,2 km běžeckých tras, 2 kabinové a 12 sedačkových lanovek a snowpark Dosson.

50 km sjezdovek, snowpark a wellness centrum

Není náhoda, že si Paganellu vybrala norská reprezentace v alpském lyžování jako svoje tréninkové centrum. Z vrcholu hory Paganella ve výšce 2 125 m n. m. vede hned několik parádních červených tratí. Zkušení lyžaři by jistě neměli vynechat 5 km dlouhou sjezdovku Olimpionica, doporučujeme také novou červenou sjezdovku Lupetto o délce 1 400 m. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Ubytování v hotelu s polopenzí

Ubytováni budete v hotelu Garden s okouzlujícími výhledy na Brentské Dolomity. Od centra městečka Andalo a lyžařského střediska Paganella je hotel vzdálen cca 1 km, od relaxačního centra AcquaIN je hotel jen 300 m. Skibus zastavuje před hotelem a odjíždí každých 15/20 min k lyžařským sjezdovkám (denně cca od 8.00 – 16.00) - sjezdovka je od hotelu cca 800 m. Hotel je vybaven recepcí, restaurací, barem, terasou, lyžárnou, WiFi připojením, výtahem a parkovištěm. 2-lůžkové pokoje s možností až 2 přistýlek jsou laděny do alpského stylu. Mají vlastní sociální zařízení, SAT/TV, telefon a trezor. Stravování probíhá formou polopenze – snídaně bufetová, večeře servírovaná – výběr z menu. Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně.



Dopravní a obecné informace:

MÍSTA A ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ

Brno – Velké Meziříčí – Jihlava – Humpolec – Praha – Beroun – Plzeň – Rozvadov.

ORIENTAČNÍ ČASY ODJEZDŮ PRO VŠECHNY TRASY ZÁJEZDŮ

Brno (04.00 hod.), Velké Meziříčí (04.30 hod.), Jihlava (05.15 hod.), Humpolec (05.30 hod.), Praha (07.00 hod.), Beroun (07.40 hod.), Plzeň (08.30 hod.), Rozvadov (09.20 hod.)

Důležitá upozornění:

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. Ve výjimečných případech je nutné přestoupit do jiného autobusu v Brně. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.

CHECK IN/CHECK OUT: ubytování nejdříve od 15.00 hod., poslední den se klienti ráno odhlásí z pokoje a dají si zavazadla do místnosti v hotelu k tomu určené. Poté jdou lyžovat a po lyžování je odjezd zpět do ČR.


MÍSTENKY DO AUTOBUSU
Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.


INFORMACE K ZAVAZADLŮM
Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč. Každé zavazadlo bude vybaveno identifikačním náramkem, který obdržíte od pana řidiče před uložením zavazadel do zavazadlového prostoru. Na základě tohoto náramku Vám bude následně zavazadlo také vydáno v cílové destinaci.



Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

1. 2. 2018

Zájezd nemá žádné volné termíny.

Místo ubytování – Hotel Garden - 6denní balíček s denním přejezdem a skipasem v ceně

Předpověď počasí na 14 dní

[wunderground location="46.1711640000,11.0073750000" language="CZ" numdays="14" layout="table-vertical" measurement="metric" hidedata="search" showdata="daynames,icon,highlow,pop,text,date,conditions,text" datelabel="j. n. Y"]

Celkové hodnocení 80,6 % (z 17 Hodnocení)

Delegát: 54,1 %
Ubytování: 82,9 %
Doprava: 87,1 %

Marta C. (10. 3. 2018)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Kateřina Č. (10. 3. 2018)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eliška K. (10. 3. 2018)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena V. (10. 3. 2018)
Celkem:
 pozn. hotel Garden byl změněn na hotel Ghezzi
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Barbora Č. (10. 3. 2018)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
jana d. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Špatně hodnotím paní delegátku, podávala špatné informace.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radek E. (14. 3. 2017)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana E. (14. 3. 2017)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Irena Z. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Dobrý den, nebydleli jsme v hotelu Garden, ale Ghezzi, který nám byl na poslední chvíli změněn. K tomuto ubytování mám, jako ostatně většina ubytovaných klientů pouze jednu připomínku. Zda by bylo možné večeře dříve než v půl 8., protože to je opravdu pozdě. Se zájezdem jsme byli spokojeni až na paní delegátku, která k našemu udivení neumí italsky, ale hlavně podává milné informace. Např. špatnou barvu linky skibusu, špatně udané místo na uložení kufrů v hotelu. Na ochutnávku sýrů se na určené místo srazu vůbec nedostavila. V den odjezdu v plánovaný čas 17.00, dorazila v 17.15 a k hotelu Garden se už s klienty nejela rozloučit vůbec. Vzhledem k tomu, že sama pracuji v hotelu, myslím, že její chování není opravdu profesionální. Škoda, že Vám potom takový člověk kazí dojem ze zájezdu, který byl jinak v pořádku. Děkuji a přeji hezký den
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Simona P. (14. 3. 2017)
Celkem:
 přáli bychom si, aby byla ve stejné nabídce i Aprica- denní přejezd a 4 dny lyžování ( mohlo by být i 5 dní lyžovačky) jeli jsme s vámi 5x a pokaždé super
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martina L. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Zajezd se nam vcelku libil,Paganella je krasne rodinne srtredisko, ale byli jsme docela zklamani kvalitou a jednotvarnosti jidla v hotelu Garden. Nejvetsim prekvapenim pro nas byl parek s hranolkami na veceri pro nase predskolni deti misto kurete,ktere dostali dospeli. Uvitala bych stejnou kvalitu stravovani jako dostala druha cast zajezdu ubytovana v hotelu Getzi.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr C. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Dobrý den, předem bych chtěl poděkovat za krásnou jarní lyžovačku,počasí super, ubytování v hotelu GHEZZI upozorňují GHEZZI ne GARDEN byl opravdu super. Jinak hodnocení organizace zájezdu hodnotim jako velkou tragédii a frašku, koupil jsem si 6 denní zájezd noční přejezd po zaplacení bylo vše ok , ale 5 dni před odjezdem nám přišel mail že zajezd byl zrušen pro malou účast a máme si vybrat jiný a raději rychle dokud jsou termíny po několika vyčerpavajich telefonátech jsem se domluvil na 6 denním zajezdu s denním přejezdem s bydlením v hotelu GARDEN řekl jsem si sláva a pomalu začal balit protože celá změna trvala 2 dny .Další mail přišel cca 16 hodin před odjezdem že hotel GARDEN je plný a bydlíme v hotelu GHEZZI . Musím napsat že takový zmatek jsem ještě nezažil jak s kormidlem tak s jinou cestovkou, tak snad příště to bude ok
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vladimir H. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Nízké hodnocení dopravy je dáno tím,že pro je prostor mezi sedadly malý,jinak řidiči včetně nakládání a vykládání výborný,jen na tak dlouhou cestu se mi zdají přestávky v jízdě velmi kráké 12-15 min.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman D. (14. 3. 2017)
Celkem:
 CK absolutně nedodržuje, co v popisu zájezdu slibuje. Autobus byl bez záchodu, hotel bez wifi, výběr z menu na večeři žádný nebyl (jeden večer dokonce děti dostali k večeři párky s hranolkama!)
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela L. (14. 3. 2017)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lucie K. (14. 3. 2017)
Celkem:
 Bydleli jsme v hotelu Ghezzi a byli jsme velmi spokojení. Čistý klidný hotel na výborném místě, velmi dobré jídlo, možnost si cokoliv přidat, velmi ochotný a milý personál.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vera H. (14. 3. 2017)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top
Close search
Hledání